sepatotnye wa sedia dari dulu lagi .

ape la yang wa dok mengarut pagi buta nie . wa pon tataw pasai pa . wa nak tido, tapi tak rase nak tido . still keawan awangan lagi . ma...



ape la yang wa dok mengarut pagi buta nie . wa pon tataw pasai pa . wa nak tido, tapi tak rase nak tido . still keawan awangan lagi . macam tak boleh nak terima kenyataan . wa penat . otak wa penat . hati wa penat . semua penat . sebab 1 perasaan je . huyoo .bunyi macam da parah . wa da tak ttaw nak cerita kat sape . wa taw, kalau tulis kat sini, satu dunia akan tahu . eceli dunia wa sendiri la . macam la ade orang nak bace entry wa kan . lantak lah . wa sikit pon tak heran . wa nak luah kan perasaan kat tempat nie je .
macam lam tajuk tu . wa cakap sal sedia sedia nie kan . bunyi macam sedia nak kawen je kan . haha . sebenarnye maksud wa, wa patot dah bersedia untuk kehilangan sesuatu yang kite sayang . betol wa cakap nie . wa sayang sangat kat sesuatu tu . tapi macam yang wa cakap la. wa sepatotnye lebih bersedia nak kehilangan sesuatu tu . baru lah wa tak rase sesedih nie kan . wa dah lame tak rase keseorangan . dah bile dah keseorangan nie . susah dah la nak biasekan diri . it's about 3 years 7  month 2 weeks 1 day i'm not alone . aceli more than that . wa pon da lupe macam mane nak hidop biase macam dulu . mungkin sesuatu yang wa sayang tu kene tolong wa . jangan dekat dekat lagi dengan wa . nanti wa biase, wa ok la . mungkin kalau sesuatu yang wa sayang tu datang lagi . wa da tak rase same macam dulu lagi dah . wa mintak maaf, bukan wa tak nak ade sayang macam dulu . tapi wa takot untuk kehilangan lagi . better wa belajar untuk sendiri . dalam kubur nanti pon wa sendiri jugax kan . wa tak nak ganggu sape sape . wa taknak beban kan sape sape . wa tak nak serabutkan sape sape . wa tak nak buat masalh dengan sape sape pon . tolong bagi nasihat kat wa untuk lebih sabar and boleh senyum , ketawa , gelak , macam dulu . yang kaw kaw ikhlas dari hati, jantung and perot sekali . k lah, wa da penat . cukop lah k . wa sorang yang tabah . fihgting !
'insan yang kuat adalah insan yang boleh kunyah hati dye sendiri' kate kapten zaidi . sekarang leyla tengah kungah hati leyla buat cwee gum . kunyah sambil senyum kambing .
assalamualaikum ~

You Might Also Like

0 comments

ShopLinks

babab.net