Followers

everything back to normal

wa da lame tak apdet belog nie . sejak sibuk dengan ppms and sejak masalah datang bertimbun timbun . wa pon malas nak layan kat belog nie . ...

wa da lame tak apdet belog nie . sejak sibuk dengan ppms and sejak masalah datang bertimbun timbun . wa pon malas nak layan kat belog nie . alalalala . kesian pulak kat belog wa nie . jangan nangis taw .
wa pon da start sem dah . buat mase nie, belajar tak lagi la . lecture duk briefing je sal subjek . ok la kan . leh la rehat banyak sikit .
masalah wa pon da nak setel dah . abgos lah . wa pon dah boleh nak hidop dengan tenang lagi . wa da malas nak pikir pape lagi dah . malas nak layan sape sape yang tanak layan wa dah . wa nak study plak . sem lepas tak dapat dekan . sem nie kene jugak . hahaha . semangat membare nie . tapi wa harap bukan separuh jalan je .
korang nak taw 1 fakta x ? ni fakta tentang perempuan . so, lelaki lelaki please take note . orang perempuan nie kalau dye banyak sangat ketawa, means hati dye banyak sangat terluka . perempuan ni pandai berahsia taw . dye nak sembunyi kan hati dye dengan ketawa . ade la jugak yang jenis kalau ade masalah, teros diam . wa ? wa due due kot, kd wa ketawa . kadang kadang wa diam.  wa pon banyak gak makan hati . sekarang wa dah malas pikir semua tu . wa nak pikir diri wa plak . hahahahaha .
esok wa ade kelas nie . tapi tak ngantok gi .wa duk layan we chat ngan mamat nie . buat wa gelak sorang sorang je . hahaha . k la . xtaw dah nak mengarut ape pagi2 nie .
assalamualaikum ~

You Might Also Like

1 comments

  1. Hyaip. Single ke? Nak id wee chat bleh? Nak berkenalan :)

    ReplyDelete

ShopLinks

babab.net