pelan2 awk bagi hati sye balik :)

tibe2 rase nak hapdet belog yang da lame tinggal nie . tak taw nak cakap ape . wa sekarang da rase ok sikit dari keadaan hati wa yang dulu ....

tibe2 rase nak hapdet belog yang da lame tinggal nie . tak taw nak cakap ape . wa sekarang da rase ok sikit dari keadaan hati wa yang dulu . serius wa da tak terfikir dah pasal awk . tak taw la kenape . dulu wa tak pernah lupe awk . lepas awk buat wa macam tu, wa da tanak fikir pape lagi dah . 

sekarang wa harapkan awk bagi balik hati wa yang awk da ambik 4 tahun dulu . kalau awk tanak bagi pon tak pe . sebab wa dapat raseyang hati wa dah balik kat wa dah . even lambat2 pon . 
wa bukan tak fikir pasal hati awk . tapi wa da penat fikir pasal hati orang lain , then wa jugak yang sakit . tapi wa senyum je . 
wa da ok kot sekarang . bleh senyum lagi . wa hilang awk, wa hilang bestfrend wa sendiri sebab perangai wa berubah lepas awk buat wa macam tu . tapi tak pe . wa ade syeda . wa ade kak mimi . wa ade geng yang sporting yg bawak wa jln2 n gelak2 . wa sekarang ni kena belajarterime kenyataan yang awk dah tak de jodoh dengan wa . k la . 
assalamualaikum . 
ok2, cerita diatas adalah REKAAN semata mata dan tak de kena mengena antara yang hidup ataw pon yang mati . hahahaha . terima kasih kerana membace dengan penuh perasaan . chill la . ~

You Might Also Like

1 comments

ShopLinks

babab.net