Followers

tolong bawak wa pergi jauh2 !

*sape yang tak nak rase menyampah, jngn bace . hehehe. wa penat nak serabutkn kepala wa nie . wa nak lari jauh2 . wa dah xnk jmpe sape2 la...

*sape yang tak nak rase menyampah, jngn bace . hehehe.

wa penat nak serabutkn kepala wa nie . wa nak lari jauh2 . wa dah xnk jmpe sape2 lagi . sumpah wa serabut . kenape lepas  wa da tawar hati cam ni . awk baru datang nak janji macam . wa tahu wa da jadi jahat . wa da tak macam dulu .perangai wa da banyak berubah . tapi wa x pernah pon mintak semua tu . wa tak pernah harap pon semua tu jadi . mungkin sebab hati wa sakit . hati wa kosong . wa nak penuhkan dengan benda yang wa sendiri tak tahu betol ke salah . kenape baru sekarang awak datang ? awak datang nak marah2 wa . nak pujuk wa . 2 bnde dalam mase same . awak pakse wa bagi peluang . ye, wa bagi . wa nak kite kawan . sebab wa da serik dengan kapel . wa dah taknak . bukan sekarang mase awk nak pkse wa . tolonglah paham hati wa kalau awak nak wa paham hati awk . orang lain boleh cakap macam mcam . sebab diorang tak tanggung . wa boleh gelak . wa boleh kuar jalan jalan . wa buat semua tu sebab wa taknak inagt ap2 lagi . wa da banyak bagi awak peluang . 4 tahun wa sabar dengan awk . even x semua menyakitkan . tapi awk tetap buat bnde yang same . dulu wa tnye awk syg x wa ? awk xleh jawab . awk ckp awk tak tahu nak bgitaw wa macam mne perasaan awk . awak cakap awk da tak tahu macam mane nak pujok wa balik . wa terime semua tu . wa cube jauhkan diri wa . wa tak de plak nak ambik pisau tikam2 diri wa sebab bende tu . wa buat ap yang awk nak . awak tak datang pon . nak wa je mcj awk . walaupon awk tak balas . wa bukan patung yang xde perasaan . wa da x larat nak makan hati wa sendiri . wa dah tak boleh nak lari kan diri wa dari dunia ni . wa sorang sorang . hati wa kosong . tapi semalam awak datang . cakap nak betolkan kesalahan awk balik . tapi semua tu dah terlambat dah . hati wa dah tertutop untuk cynte . wa mntak awk jadi kawan , awak taknak . awk nak lebih dari tu . awk ingat wa ni ap ? da tak de perasaan langsung ? sebab tu awak boleh buat sesuka hati . sebab tu awk boleh sakitkan wa sesuka hati . awk marah wa sebab wa suke kan orang lain . wa dengan dye cume kawan sebab wa bukan tutop hati wa untuk awk sorang . tapi untuk semua . da la . cukop la tu . wa harap awk bace n paham ap yang wa cube sampaikan .
assalamualaikum .






















You Might Also Like

1 comments

  1. ckop r 2...sy dh bg smer yg awk...semoga berbahagia...sy xkn kcow awk lg dh...anggap r sy x penah hdup..akram yg dlu dh xde...dh mati...thanzzz 4 everything...i love u forever

    ReplyDelete

ShopLinks

babab.net