Followers

lame sangat da aku tak update belog nie . da malas nak sapu sapu habuk dekat belog nie . kalau dulu rajin jugak la nak update . bow, no idea...

hai . walaupun da lewat . mate tak ngantok lagi ni . esok ade baris pag . macam mane nih ? terjumpe plak 1 gambar ajaib ni . hah, x ajaib s...

done edit my gambar time on the way balik terengganu hari tu . sempat lagi stop kat titiwangsa semata mata nak ambik gambar . hehehe . tapi ...

adeh . lepak kat rumah malam malam asyik duk dengar bunyi mercun je . nasib la wa bukan jenis melatah . rasa macam tibe tibe nak grenade !! ...

waaa . pejam celik pejam celik . da 8 hari da kite puase kan . da banyak da berat korang turun ?? wa timbang berat tadi . ok . berat wa tur...

women . once she fall in love . she will fall in love all the time . she will care all the time . she will cure all the pain . with...

semalam dunia fb cbuk duk menengok 1 video yg tengah panas tu . wa pon tengok, sebab housemate tnye dah tengok belom . lawak giler dye cakap...

i'm stay up all nite just to make the kind of header u know . huh, at last siap jugak . lawa tak ? tak sangat kan . biar la . kisah pla...

hari tu wa ade p thailand kan . disebabkan wa bizi sangat . konon nye la kan . so wa tak sempat nak update pape pasal tu . sekarang baru nak...

ShopLinks

babab.net