cube buat ni .

hai . walaupun da lewat . mate tak ngantok lagi ni . esok ade baris pag . macam mane nih ? terjumpe plak 1 gambar ajaib ni . hah, x ajaib s...

hai . walaupun da lewat . mate tak ngantok lagi ni . esok ade baris pag . macam mane nih ?
terjumpe plak 1 gambar ajaib ni . hah, x ajaib sangat pon . mule mule tak nak percaya . tapi try jugak buat . and the result is .... "betol la . jadi . " so jom kite try same same .


1.  cube korang tenung gambar perempuan ni
2.  fokus kat bahagian hidung dye selama 30 saat .
3.  lepas tu, alih pandangan korang kat dinding .
4. korang akan nampak rupe sebenar perempuan ni .
5. kalau tak nampak jugak , korang kelip kelip kan mate korang .

selamat mencube . wa tak tipu tau . gud nite .
assalamualaikum .

You Might Also Like

2 comments

  1. a'a la jadi..sangat cantik..hehe..teruja sekejap.. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan . wa buat hari tu time mlm2 . semua orang da tido . alme2 buat rase macam seram pulak , hihii

      Delete

ShopLinks

babab.net