Followers

sudah sudah la tu ~

semalam dunia fb cbuk duk menengok 1 video yg tengah panas tu . wa pon tengok, sebab housemate tnye dah tengok belom . lawak giler dye cakap...

semalam dunia fb cbuk duk menengok 1 video yg tengah panas tu . wa pon tengok, sebab housemate tnye dah tengok belom . lawak giler dye cakap . tak taw ? tak kan kot . sal budak yg kapel seminggu tu . xnak cakap banyak la kan . maybe betol tu salah dye . tak patot nak upload video macam tu . tapi persoalan nye , kenape kite yang tue ni nak umpat keji dye bagai ?? . budak tu tak matang lagi kot . tak yah la nak sebar sebar 1 dunia . bagi la nasihat kan .

and semalam wa online then chat la ngn kawan2 wa . diorang chat tnye sal nie .....





da taw dye macam tu . diam je la . kesian kot kat dye . 1 dunia duk mengate dye . cube kita bayang, kite dkat tmpat dye , ape kite nak buat ?? kalau wa, wa rase macam da xnk hidup dah . cube kite pikir, macam mane dye nak face dengan mak ayah dye . nak face dengan kwn2 dye . nak face dengan famili dye, dengan jiran2 dye . kalau kite yang da matang ni *matang la sangat* dok kutuk2 dye dalam fesbuk tu . tak ke malu mak ayah dye . mak ayah dye yang lagi malu dengan jiran tetangga kan .

kalau kite tak mampu tegor dye pon, kita diam je la . tak yah nak tambah dose sendiri kan . duk umpat sane sini . hari ni wa pergi kuliah, dalam kelas bising duk cakap pasal video tu . duk ajuk budak tu cakap . yang lelaki pon same naik . ingatkan pompuan je yang suke cakap2 pasal orang nie . jawapan yang diberi , "sape suruh dye upload video macam tu " . kalau dye taw benda nie semua akan jadi, wa percaya, dye xkan  upload video macam tu . dye pon taknak malu . sebab dye tak tahu benda ni nak jadi . dye budak2 lagi yang baru nak kenal cinte . wa rase tak pelu kot nak buat macam tu . kite semua da besar kan . ye la, kite boleh cakap "zaman kite dulu xde plak bende2 macam ni , budak2 zaman sekarang " . memang la kite boleh cakap macam tu, sebab zaman kite, fesbuk pon x femes lagi . tak reti nak ber vlogger semua nie .

satu yang wa puji sal budak ni . dye punye confident level dye tinggi . wa pon x berani nak cakap depan webcam then upload lagi . orang macam ni la yang kite nak . nak cari blogger memang senang . sape2 je boleh tulis . tapi nak cari vlogger sangat lah susah . i'm proau wif her confident . 

so for blogger, xyah la nak maki hamun dye . mungkin dye salah . tapi jangan la malukan dye . dye da pon remove fesbuk dye . and dah delete jugak blog dye . kan tak pasal pasal hilang dah 1 blogger . k la , tu je yg wa nak cakap . wa pon bukan baek sangat nak bagi nasihat kat orang lain .  
assalamualaikum ~

You Might Also Like

0 comments

ShopLinks

babab.net