1month, no update .

da dekat sebulan aku x apdate belog ni . so bizi u know . i'm sorry . i'm sorry . i'm sorry . bizi wif palapes punye latihan kem...

da dekat sebulan aku x apdate belog ni . so bizi u know . i'm sorry . i'm sorry . i'm sorry . bizi wif palapes punye latihan kem tahunan . 21 days non stop ok . askar tetap pon tak pernah buat latihan sampai 21 hari . ni sebab banyak latihan tunda and kne ganti balik hari hari dahulu kala tu . sampai la jadi haru biru macam ni . banyak benda na cerita tapi sebab banyak sangat dye jadi lupe . hehehe . cerita pasal palapes ?no need kot . sape la nak dengar cerita orang busuk cam tu kan . 4 hari tak mandi kot for mara and serangan . jalan kat tepi jalan bawak senjata . matahari tegak atas kepala . boleh bayang kan macam mane bermandikan peluh time tu .

esok start da sem baru . and geng geng senior da start LI . dorang da tak de . so kuar jalan jalan pon tak lah aku ni . serius mesti rndu giler nanti kat korang . tapi x pe . before LB nanti kite pi escape nooh . ke ad tempat lain ? hehehe . sem ni u must be the best ye leyla . sebab sem lepas aku da jatuh merudum . banyak sangat main kan . memang padan la dengan muke . huhu . ap boleh buat . da salah sendiri kan . so kene la berubah . kikikih . mals pulak rase nak menaip ni . k la .
assalamualaikum ~

You Might Also Like

2 comments

  1. biasalah tuu..semua kawan palapes saya yg lain pun biziiiiii jer. ihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaa . tu la pasal . kwn akak palapes mne ?

      Delete

ShopLinks

babab.net