*sape yang tak nak rase menyampah, jngn bace . hehehe. wa penat nak serabutkn kepala wa nie . wa nak lari jauh2 . wa dah xnk jmpe sape2 la...

pergi holiday minggu lepas . wa baru nak update . bizi sikit minggu nie . wa ade latihan menari . on the spot kene menari 4 lagu kat thailan...

who's she here . she's me :) she's name is aswalela . nor aswalela binti ismail . wa suke flying2 around the world . hehehee ...

fantastic baby . hehehe . next gambar leyla sendiri plak . in shaa Allah .

tibe2 rase nak hapdet belog yang da lame tinggal nie . tak taw nak cakap ape . wa sekarang da rase ok sikit dari keadaan hati wa yang dulu ....

judge sikit gambar nie please :)

finally wa bleh gak skipping hari nie . puas rase . memang dah lame tak skipping . tapi cuace tak berape baik . hujan je memanjang . nak ski...

wa da lame tak apdet belog nie . sejak sibuk dengan ppms and sejak masalah datang bertimbun timbun . wa pon malas nak layan kat belog nie . ...

biase kalau petang petang macam nie mule la wa sibuk nak berskipping bagai kan . tapi sejak wa excident hari tu, aktiviti wa da tergendale ....

trouble ape la yang wa da buat kan . nak taw ? nak taw? nk taw ? hehehe . semalam kan , wa excident taw . hahahaa . rase macam lawak pon ade...

lagi sekali wa udate blog nie pepagi buta . esh . wa pon xtaw pasai apo wa dok update pepagi lagu nie . baek tido dari buat kerje cam nie...

ShopLinks

babab.net