Followers

dah lama tak buat kerja ni

helo helo hai haaa . kan da cakap, da lame tak buat keje ni . malas memanjang dan bizi semacam je . da terlupa nak main main dengan phot...


helo helo hai
haaa . kan da cakap, da lame tak buat keje ni . malas memanjang dan bizi semacam je . da terlupa nak main main dengan photoshop ni . kesian sayang aku photoshop ni . merajuk dah dye . kesian . tadi terasa rajin pulak . snap gambar sikit and teros edit . kelas pulak buat spoil . so aku stop kejap and sambung balik . and finally siap jugak my simple editing . k la . da mghrib . layan je la gambar atas tu .
assalamualaikum .

You Might Also Like

2 comments

  1. Wah..siap ada pari2 lagi tu..hehe..cantik2 ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha . ni hasil org kuat berangan kak, hehehe . tq :)

      Delete

ShopLinks

babab.net