Followers

Berbuka Puasa Di Warong Norazila, Kuala Ibai, Terengganu

Berbuka Puasa Di Warong Norazila, Kuala Ibai, Terengganu Semalam aku berbuka puasa dengan 2 kaawan sekolah menengah. Susah nya nak cari t...

Berbuka Puasa Di Warong Norazila, Kuala Ibai, Terengganu

Semalam aku berbuka puasa dengan 2 kaawan sekolah menengah. Susah nya nak cari tempat nak berbuka puasa yang memenuhi syarat perut melayu ni. Maklum lah kami semua ni menetap di Terengganu tapi tak selalulepak kat Terengganu. Memang la banyak kedai makan, tapi pada bulan puasa ni kita tak tahu mana kedai yang sediakan juadah berbuka puasa. Akhirnya jumpa lah Warong Norazila ni. Aku buat  entry ni pon untuk sesiapa yang sedang mencari lokasi berbuka puasa di Kuala Terengganu.


Makanan yang sangat banyak kat sini. Boleh pilih pakej ataupun ambil sendiri kat depan. Kat depan banyak lauk pauk untuk berbuka. Ada pelbagai kuih muih. Jadi jangan bimbang tak ada lauk ataupun lauk habis.
Sana tu bahagian lauk pauk dan kuih muih. Aku tak ambil gambar kat situ sebab ramai orang. Tapi lauk dia memang bannyak .



Yang ni pakej untuk 3-4 orang makan . Sangat murah san berbaloi. Aku ambil menu A. Sangat sedap dan mengenyangkan. Serius tak rugi. 


Taraaa !!!! Ni lah hidangan berbuka puasa kami. 



Nyumm Nyumm !

Jadi lepas ni jangan pening-pening nak cari tempat berbuka puasa di Terengganu yaa. Terus ke Warong Norazila je . 


Akhir kata selamat berbuka dari kami ! Lepaas berbuka kat sini, jangan lupa pergi solat di Masjig Terapung ya. 

LOKASI:
Warong Norazila, Kuala Ibai,Terengganu.
Berseberangan dengan Masjid Terapung.

You Might Also Like

2 comments

  1. memang cantik malam di masjid teraung tu kan leyla,wah nampak menyelerakan masakan disana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. k.ana masjid terapung bukan teraung. # emoticon monyet tutup mata

      Delete

ShopLinks

babab.net