Followers

Kereta Rosak

Semata mata nak datang rumah mak sedara dekat Kuala Terengganu, tersangkut dalam kereta rosak. Dekat 3 jam aku berpanas kat dalam kereta ...


Semata mata nak datang rumah mak sedara dekat Kuala Terengganu, tersangkut dalam kereta rosak. Dekat 3 jam aku berpanas kat dalam kereta nak tunggu kereta dibaiki untuk teruskan perjalanan. Nasib la kereta Datsun kesayangan pak saudara aku . Cik Merah katanya .

Akhirnya sampai jugak ditempat yang dituju. Lepas hantar aku dia terus ke Tanah Merah,Kelantan. Komen dekat facebook, kata kereta jalan 5 minit mati setengah jam. pukul berapa baru nak sampai Tanah Merah ? sabar je laa. Cik Merah kesayangan la katakan.

You Might Also Like

2 comments

  1. kenapa tggu dlm kereta..depan tu nampak mcm menarik je

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha . time ni dah sampai . keta dah baiki. mase keta rosak tak keluar sebab ank buah nakal. takot dye keluar pergi ke jln raya

      Delete

ShopLinks

babab.net