Saya putar Halim dalam Roda Impian

Kanak kanak 90-an pasti masih ingat tagline "saya putar Halim"  " wang besar, wang besar, wang besar" sebuah pro...

Kanak kanak 90-an pasti masih ingat tagline "saya putar Halim"  " wang besar, wang besar, wang besar" sebuah program TV yang sangat aku gemari suatu masa dulu . Semangat tercongok depan tv tengok Roda Impian ni.

 "saya putar Halim"



Lepas habis arena Roda Impian ni, aku asyik duk main hangaroo game sebab ala-ala Roda Impian ni jugak . Roda Impian dalam bahasa melayu, nak cabar minda sikit main lah Hangaroo Game. Tapi asyik kena gantung jaa . Sebab jawab salah. Time kena gantung tu aku mesti tutup mata sebab kesian tengok kanggaroo tu kena gantung dan sebenarnya tajut sebab hantu kanggaroo tu terbang lepas kena gantung . 



Lepas tu time kanggaroo tu duk berleter, kita pon berleter sama lah. Mana tak geram, kita bukannya tahu jawapan, pastu kanggaroo tu nak marah marah kita. Nampak tak emosional nya aku main game. Korang Ingat lagi tak game game ni ?




You Might Also Like

0 comments

ShopLinks

babab.net