Followers

Tragedi Jumaat

Perkara macam ni tak dapat dielakkan pada setiap hari Jumaat. Yang hairannya, orang yang sarung selipar tu tak perasan ke yang dia pakai ...


Perkara macam ni tak dapat dielakkan pada setiap hari Jumaat. Yang hairannya, orang yang sarung selipar tu tak perasan ke yang dia pakai tu selipar ynag berbeza. Kesian dekat orang lain kena pakai selipar kahwin.

Kes selipar kahwin no 2, kes no 1 ni lagi lagi kesian, KES CURI SELIPAR. Pergi solat jumaat tu dah bagus, tapi curi selipar tu yang tak bagus. Atau si pencuri pergi masjid semata mata nak curi selipar. Ish ish ish. dah lah hari jumaat, mencuri pulak . Tak takut Tuhan ke ? Korang mesti ada pengalaman macam ni kan ?

You Might Also Like

10 comments

  1. Xtau nak cakap apa.. Kadang2 bukan masa solat Jumaat jer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol tu . setiap mse boleh jdi kan

      Delete
  2. hahaha,lawak selipar kahwin :-) ada kenduri kahwin selipar tak ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ad kak . nnti sye jemput . kenduri kawen selipar saya laa

      Delete
  3. Itu yang orang kata, pegi solat Jumaat jangan pakai kasut / selipar baru, ekeke =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol. ni tak, ad je yg pegi pkai sliper mhl2 . sedekah jelaa kat org

      Delete
  4. selipar saya tak pernah kena curi pun,

    mungkin jarang pi masjid. he he

    ReplyDelete

ShopLinks

babab.net