Followers

Rumah atas pokok yang paling kreatif

Sejak dari kecil aku memang suka rumah atas pokok macam ni. Bukan rumah untuk aku tinggal, tapi untuk aku beristirehat. Dulu masa kecik...

design rumah atas pokok

Sejak dari kecil aku memang suka rumah atas pokok macam ni. Bukan rumah untuk aku tinggal, tapi untuk aku beristirehat. Dulu masa kecik reka sendiri design rumah ats pokok ni. Curi kayu ayah lepas tu bawak naik atas pokok. Tak ada atap pon tak apa. Asalkan ada lantainya. 

Aku berangan angan nanti dah besar nak buat rumah atas pokok ni untuk anak anak aku. Buat tempat mereka bermain dan belajar. Sebab bagi aku belajar atas pokok ni adalah sangat berkesan. Mungkin sebab suasana pembelajaran yang sangat jauh berbeza berbanding belajar dalam bangunan. Ataupun mungkin aku ni spesis yang suka memanjat? hahahaha. Tidak lah sampai ke tahap tu. 

Nah design design rumah atas pokok yang boleh kita bina sendiri. Kalau boleh jadi realiti alangkah bermakna nya sebuah kehidupan. hehehe. Ok over sangat !

design rumah atas pokok

design rumah atas pokok

design rumah atas pokok

design rumah atas pokok

design rumah atas pokok

design rumah atas pokok










You Might Also Like

4 comments

  1. kalau ada kawasan yang sesuai, buat yang simple pun dah ok kan

    ReplyDelete
  2. woaaaah mewah gilaa nampak.. kat Malaysia takleh buat cenggini..
    tak sampai sehari pokok kena tebang da =P

    ReplyDelete
  3. samelah akk pon leyla...akk selalu berangan nk rumah atas pokok jugak :D

    ReplyDelete
  4. teringat dulu pernah tengok cerita indon tu yang dia buat rumah atas pokok. haha

    ReplyDelete

ShopLinks

babab.net