Followers

AURA STEAMBOAT REPOH,PERLIS

Sebelum datang belajar di perlis memang tak tahu steamboat tu apa. Maklumlah lah masa sekolah dulu duduk berperap dejat asrama je. Mana ada ...

Sebelum datang belajar di perlis memang tak tahu steamboat tu apa. Maklumlah lah masa sekolah dulu duduk berperap dejat asrama je. Mana ada nak makan kat luar bagai. Dah masuk universiti baru lah nak meneroka dan cuba macam macam. Dulu tak tahu macam mana cara nak makan steamboat ni. Meand macam mana nak ambil makanan, nak masak semua kan.

Sekarang dah terrer dah. Kalau rasa nak melantak makanan tu memang pergi steamboat lah. Tapi seronok pergi steamboat dengan kawan kawan yang suka melantak jugak. Terutamanya kawan lelaki. Tahu je lah kan lelaki makan macam mana. Puas hati lah makan.

Makanan yang terhidang kat sini.

AURA STEAMBOAT REPOH,PERLIS

AURA STEAMBOAT REPOH,PERLIS

AURA STEAMBOAT REPOH,PERLIS

AURA STEAMBOAT REPOH,PERLIS

AURA STEAMBOAT REPOH,PERLIS

Pelbagai jenis sos. 

AURA STEAMBOAT REPOH,PERLIS

Ni keadaan bekas steamboat yang masih suci murni. Tengok la nanti kami kerjakan dia jadi apa. 

AURA STEAMBOAT REPOH,PERLIS

Ok, lets start cooking. Campak yang mana nak makan. Boleh ambik banyak mana yang korang mampu makan. Yang tak makan tak payah ambik ok. Nanti tak habis kena bayar pulak. Kan tak pasal pasal steamboat yang murah jadi mahal sebab membazir. Ingat ! Membazir tu amalan syaitan tahu. 


Ayam dan daging diperap dalam  rempah yang berlainan. Pokok nya ayam daging dye best best. 


Lepas makan beginilah jadinya. Yang putih beeaih dah hilang. Makan sampai licin tahu. Jangan membazir ye. Kalau dah tahu jenis tak makan banyak, ambik makanan tu berpada pada taw. Jangan sedap ambil je pastu tak makan. 

Harga steamboat ni 
RM15 1 kepala. 
Air jus RM 3 
Aur biasa RM2 

Lokasi 
Repoh, Perlis.


You Might Also Like

3 comments

  1. sedappnya lela =) dayah minggu depan baru nak makan steamboat sebab bos belanja..hehe

    ReplyDelete
  2. sedapnyaa stimbot.. mmg takkan tolak hehe..
    tapi tak sukalah bekas bakar yang cenggitu.. penah gak p kedai yang
    tmpat bakar cemtu.. x feel.. asyik nk jatuh je dalam sup..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekarang dah upgrade kak siti. tengok entry terbaru lela

      Delete

ShopLinks

babab.net