Followers

GIGI KUCING DICABUT, MATA KUCING DICUNGKIL

MasyaAllah, seram gerun semua perasaan ada bila aku tengok gambar kucing didera yang tengah viral dekat facebook. Bukan viral tu yang dipers...

MasyaAllah, seram gerun semua perasaan ada bila aku tengok gambar kucing didera yang tengah viral dekat facebook. Bukan viral tu yang dipersoalkan tetapi perasaan keperimanusiaan dalam diri manusia yang semakin lupus. Tak ada langsung ke belas kasihan dalam diri manusia ni. Mana letaknye belas kasihan seorang manusia?

dera kucing




Tak takut dosa dan balasan ke budak yang aniaya kucing ni. Mungkin kucing ni ada buat sesuatu yang mungkin menaikkan kemarahan di pendera ni. Tetapi setimpal ke dengan apa yang dibalas keatas kucing ni. Dah la kucing terbiar, macam mana kucing tu nak cari makan nanti. Macam mana kucing tu nak pertahankan diri kalau taring dah tak ada.

Sekarang dah puas lah hati si pendera kucing ni ? Tak pikir ke balasan menganiaya binatang ni ?
tak takot ke kat akhirat nanti kucing tu datang cabut mata hang ? cabut gigi hang dengan kejam? beringat ingat lah manusia. Balasan ada bila bila masa saja. Kepada yang baca ni, Beringat lah, sebelumbuat apa apa tu bikir lah dulu. walaupun dalam keadaan marah, jangan lah dera sampai macamni. Kesian dia nak cari makan nanti. Macam mana nak cari makan kalau mata pon dah tak ada?

GIGI KUCING DICABUT, MATA KUCING DICUNGKIL

You Might Also Like

2 comments

  1. ya Allah kecian nye..sapa lah yang buat sampai cam tu sekali.. tak ada perikemanusiaan langsg..

    ReplyDelete
  2. ya Allah..kejamnya manusia yg buat...jahattttttttttttttttttt..KG tak suka...ooo..malam ni mesti termimpi2 kucing ni ..lelaaaaaa

    ReplyDelete

ShopLinks

babab.net