Followers

HONEYMOON HANIS ZALIKHA DAN KHAIRUL AZREEN

Bila tengok instagram hanis zalikha, aura travel aku semakin membuak buak. apa tak nya, tengok hanis zalikha dengan khairul azreen honeymoon...

Bila tengok instagram hanis zalikha, aura travel aku semakin membuak buak. apa tak nya, tengok hanis zalikha dengan khairul azreen honeymoon dekat Bora Bora Island. Aku suka tengok video depa ni kat sana. Comel sangat. Tengok instagram Hairul Azreen buat experiment air dekat Bora Bora Island ni perghhhh, air dia jernih macam air mineral wehhh. Jernih yang tiada langsung keruh nya. apa tak meleleh aiq liuq tengok.








Aku hanya boleh bermimpi nak honeymoon macam ni. Tempat yang penuh kecantikan dan kemewahan. Tapi kalau dapat honeymoon macam  ni memang speechless lah aku. Ma cakap kalau nak pergi honeymoon macam ni, kahwin dengan anak Dato' lah. Tapi bagi aku tak payah anak Dato' pon, aku akan saving duit untuk aku sampai kesini. Tak boleh honeymoon pon, pergi vacation dengan kawan kawan pon OK . 


HONEYMOON HANIS ZALIKHA DAN KHAIRUL AZREEN





You Might Also Like

4 comments

  1. cantiknya..bora-bora island...kumpul duit nah lela...xkan nk tunggu anak datuk kn...huhuhuh

    ReplyDelete
  2. seronok nyer tgk dorg kt bora bora, tgk laut pun tenang je kan ^^

    ReplyDelete
  3. wah..Leyla dah buat ppersediaan awal ni...honeymoon biar laki kita yang sediakan dik....

    ReplyDelete
  4. gambar yang terakhir tuhh....alamak.....nak jugak... :( yaya dah follow sini ye :)

    ReplyDelete

ShopLinks

babab.net