Followers

semak status terkini indeks pencemaran udara secara online

Di perlis setakat ni masalah jerebu masih baik dan tidak merunsingkan. Bila cek tahap pencemaran udara, masih Good. Minggu lepas aku balik T...

Di perlis setakat ni masalah jerebu masih baik dan tidak merunsingkan. Bila cek tahap pencemaran udara, masih Good. Minggu lepas aku balik Terengganu pun masih stabil, cuma ada beberapa kawasan dah sampai tahap moderate. Tapi dekat kampung aku masih ok dan tiada masalah jerebu.

Pencemaran udara dinilai berdasarkan Indeks Pencemaran Udara(IPU) yang dikeluarkan oleh Jabatan Alam Sekitar (JAS) Malaysia. Macam mana cara nak semak status terkini indeks pencemaran udara secara online ? Mudah je caranya, klik SINI dan masukkan nama tempat yang nak disemak status pencemaran.

Ni hasil lepas aku semak status dekat perlis.

jerebu di perlis

KLASIFIKASI TAHAP IPU 


KLASIFIKASI TAHAP IPU JEREBU

You Might Also Like

5 comments

  1. harap-harap redalah jerebu ni dengan segera

    ReplyDelete
    Replies
    1. harapnye mcm tu la k.tatie. kesian org belah kl sane tu

      Delete
  2. ada tngk kawan post.. banyak tempat yang dah berkurang.. harap
    cepatlah jerebu reda..

    ReplyDelete

ShopLinks

babab.net