TENANGNYA PERLIS

Bukan pertama kali aku di Perlis ye. Dah 3 tahun dah aku kat sini. Memang aku akui yang perlis ni memang cantik, penuh dengan hijau kalau na...

Bukan pertama kali aku di Perlis ye. Dah 3 tahun dah aku kat sini. Memang aku akui yang perlis ni memang cantik, penuh dengan hijau kalau nak dibandingkan dengan bangunan bangunan tinggi di Kuala Lumpur. Memang sesuai Perlis ni di tubuhkan Universiti dan pusat pusat pengajian lain.

Petang petang aku duk termenung tepi tingkap dan tengok bukit bukit dan sawah. Tengok pelajar duk main, bersukan dekat bawah. Aku ni ja yang malas nak exercise. Tak yah cakap banyak, nah aku bagi sekeping gambar yang aku tengok hari hari. Aku tak tengok la gambar aku tengok yang betul betul punya pemandangan. Ni kalau rasa serabut dengan masalah, boleh lah tengok gambar ni. tenang sikit rasa otak tu .


yang paling penting, Perlis bebas dari jerebu ok !

You Might Also Like

11 comments

  1. This week akak plak pi Perlis..untung dot adik ipar orang sini...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah leyla, tenang kak ana pandang, kami disini diselubungi jerebu yang tebal :)

    ReplyDelete
  3. Subahanallah.. indah ciptaan Allah s.w.t.

    *kat sini jerebu teruk...sedeehhhh...* :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesian tengok org duk kl tuu . syukur lela kat perlis

      Delete
  4. bestnya..nk blaja pun tenang kan..

    ReplyDelete
  5. Bestnya Perlis udara suci murni dari jerebu. Tenang, belajar inshaAllah best =)

    ReplyDelete

ShopLinks

babab.net