CABARAN 7HARI | APA ADA DALAM WALLET AKU

Alhamdulillah semalam dah berjaya publish entry  CABARAN 7HARI | SELFIE PALING COMEL walaupun hanya jerawat sebutir yang comel. Untuk hari ...

Alhamdulillah semalam dah berjaya publish entry CABARAN 7HARI | SELFIE PALING COMEL walaupun hanya jerawat sebutir yang comel. Untuk hari ni jom kita melangkah ke cabaran yang kedua. Sebelum tu kita buat cek list sikit ye.

CABARAN 7 HARI


  1. Selfie paling comel
  2. Apa ada dalam wallet anda ?
  3. Perkara wajib buat setiap hari
  4. Apa anda selalu cari dalam freezer?
  5. Drama tv/ movie feveret
  6. Breakfast wajib anda
  7. Gadjet tercinta

CABARAN 7HARI | APA ADA DALAM WALLET AKU

TADAAA !!!

Haaa. ni lah yang ada dalam wallet aku. Kad yang bertimbun. Kad bank paling banyak tapi dalam bank paling sikit duitnya. Ada yang 0 ringgit malaysia. Eh, tipu kosong, ada RM 10 . Lepas tu yang paling mahal ada gambar mak ayah aku. Alamak rindunyaaa. Gambar tu raya time bila eh, 2013 tak silap aku. Muda lagi masa tu. sekarang dah tua dah. Duit? esh, mesti lah ada, kata dah wallet. Tapi tak nak tunjuk lah sebab nanti takut korang buat kutipan derma pulak untuk aku. Ye lah, duit sikit sangat, maklumlah ptptn tak dapat lagi. 

You Might Also Like

11 comments

  1. bnyaknya bawak kad kehulir kehilir

    ReplyDelete
    Replies
    1. biase la FR , perempuan kala boleh 1 almari tu nak angkut p sana sini. alasan dia incase something happen senang ade bekap

      Delete
  2. colorfullnya wallet dia..comei mcm tuannya.. =)

    ReplyDelete
  3. ehhh..macam nk sama je purse kite lela..hihi

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. haa. betol k.reen. kad belambak. nak tingglkan sayang

      Delete
  5. hahahah lawak lah...orang besar2 yang kutip derma..baik sorok siap2 hihi.. waktu blajar dulu pun dok tgu ptptn hihih..

    ReplyDelete
  6. gudluck., gmbr mak ayah rupanyer ;p

    ReplyDelete
  7. ehehehe segala jenis kad bakal dijumpai kalo tetiba nak kemas wallet ehehe..

    ReplyDelete

ShopLinks

babab.net