Followers

KUCING NAIK LIF

Kucing ni aku dah lama dah perati. Dia selalu je duduk kat depan lif naik umah aku. Kadang-kadang duk atas kerusi sambil jilat jilat bulu di...

Kucing ni aku dah lama dah perati. Dia selalu je duduk kat depan lif naik umah aku. Kadang-kadang duk atas kerusi sambil jilat jilat bulu dia. Ada satu hari aku tengok dia duk perhati dekat orang yang keluar masuk lif. Kalau pintu lif terbuka, dia akan perhati orang yang masuk tu, dia tengok sekeliling dalam lif tu. sampai lah pintu lif tu tertutup balik. Mungkin dia hairan kenapa orang lain masuk, orang lain yang keluar. Bilik apa ni ?

HOMAN ! PLEASE TELL ME WHAT GOING ON IN THAT ROOM ?

Dengan muka penuh gangster dia ugut aku, nak tengok apa yang ada kat dalam lif tu. Dia pun hairan kenapa lah orang keluar masuk dalam tu. Bilik yang kecil boleh muat ramai ramai. Nanti keluar orang lain pulak. Hairan meh ?

LET SAY THIS IS MY ROOM.. OK, THIS IS MY ROOM NOW !

Mesti rasa seronok boleh naik lif dan main turun naik turun naik bangunan. Mungkin dia rasa benda ni macam buaian sampai buat dia selesa sangat. Tapi akhirnya ada orang keluarkan dia balik, ye lah, kalau terperangkap dia dalam tu, bukan pandai pon nak tekan emergency button.

You Might Also Like

4 comments

ShopLinks

babab.net