Followers

50% diskaun Air Asia ke India

Lepas nak pergi Cambodia, negara yang aku nak pergi adalah India. Memang negara India agak miskin tetapi kaya dengan pemandangan yang cantik...

Lepas nak pergi Cambodia, negara yang aku nak pergi adalah India. Memang negara India agak miskin tetapi kaya dengan pemandangan yang cantik dan kain berkualiti yang sangat murah. Dalam otak memang fikir nak pergi borong kain je ni.

Kebetulan Air Asia buat promotion 50% OFF. Dan kebetulan jugak aku tengah tak ada duit. Duit memang cukup-cukup makan je ni. Semua duit aku tak masuk lagi, Memang harapkan duit mak ayah je ni. So tak boleh lah jalan-jalan lagi. Bagi peluang kat orang lain lah kan.



MENARIK DI GOA

Antara yang menarik di GOA adalah :

MOBOR BEACH


Dudhsagar falls


Harvalem Falls



You Might Also Like

3 comments

  1. best nyaaa...!! dari dulu kak ain teringin nak gi Kashmir dengan Agra... :)
    nak usha Air Asia la jap lagi...

    ReplyDelete

ShopLinks

babab.net