Followers

BAJU MEMUKAU HATI DARI KOLEKSI HANA TAJIMA, UNIQLO

Entah macam mana aku boleh terjebak dengan koleksi-koleksi di uniqlo ni. Kalau dulu aku selalu masuk cuci mata je dalam uniqlo ni. Nak be...

KOLEKSI HANA TAJIMA

Entah macam mana aku boleh terjebak dengan koleksi-koleksi di uniqlo ni. Kalau dulu aku selalu masuk cuci mata je dalam uniqlo ni. Nak beli tapi tak tahu nak beli yang mana sebab baju du uniqlo banyak kemeja, dan baju -baju bukan muslimah. Lepas aku tengok website uniqlo.com, rupanya ada baju muslimah, dan harga yang bepatutan lah bagi aku. Tengok harga asal memang agak mahal. Bila tengok sale, harga jadi sangat murah. Harga kebanyakn jadi bawah RM100.

Apa lagi, aku dah cop nak beli dah. Ceh, cop saja ja ni. Nak beli tak ada ongkos lagi. Bila lah nak kaya ni. Antara baju yang aku suka dan sesuai untuk muslimah ni banyak.. Yang bawah ni aku cop tau.
KOLEKSI HANA TAJIMA
RM49.90
KOLEKSI HANA TAJIMA
RM59.90

KOLEKSI HANA TAJIMA
yang ni aku paling nak. Harga diskaun RM 39.90 je. 

Berdoalah supaya aku murah rezeki. Ada duit emas jatuh gedebub depan mata. Aku dengan shopping ni tak dapat dipisahkan. Tak, sebenarnya aku suka ni sebab YUNA. hahahaha.

KOLEKSI HANA TAJIMA
NAK PAKAI TUDUNG MACAM NI MEMANG  TAK YAKIN LAH. 
SUMBER GAMBAR :website uniqlo.com

You Might Also Like

2 comments

ShopLinks

babab.net