Followers

PENDAFTARAN E-BR1M 1 DEC MASIH BELUM DIBUKA

Semua pakat copy paste mesej berantai katanya br1m bleh isi dah pada 1 december 2015. Aku dengan berbesar hati nya pergi cek di laman sosial...

Semua pakat copy paste mesej berantai katanya br1m bleh isi dah pada 1 december 2015. Aku dengan berbesar hati nya pergi cek di laman sosial Lembaga Hasil Dalam Negeri. Tengok tak ada pun. Masih belum dibuka. Aku ni beria aja nak isi borang br1m, tapi sebenarnya tersangkut dengan baucer buku. Akta apa tah, aku dah lupa. Dulu pun beria isi tapi tak dapat. Harapnya tahun ni dapatlah kan. Aminnn...

Nah bukti sikit !


Pendaftaran Br1m masih belum dibuka ya . harap maklum.

You Might Also Like

5 comments

  1. ye la..tadi pon sy ade jgk check sebab ada yang cakap dah boleh..tapi rupanya belum lagi..huhu

    ReplyDelete
  2. ala...ingat bukak dah...xsabaq nak isi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi. kite pon tak sabar nak isi jugak. tak pernah dapt lagi stkat ni

      Delete
  3. dua tahun dah apply.. tapi habuk pun tak dapat..

    ReplyDelete

ShopLinks

babab.net