WORKOUT

Bila terasa lemak berkumpul di pipi mula lah terhegeh-hegeh nak workout. Kalau tak jangan harap.


Bila terasa lemak berkumpul di pipi mula lah terhegeh-hegeh nak workout. Kalau tak jangan harap.

You Might Also Like

10 comments

  1. wah..semangat nak kurangkan lemak di pipi erk...

    ReplyDelete
  2. wokout kat mana tu sis? meniarap ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. bawah blok tuu. sembunyi celah kereta. malu orang tengok

      Delete
  3. dah kenapa sampai tertidur di jalan tu

    ReplyDelete
  4. apsal baring-baring plak nih..

    ReplyDelete
  5. Akak plak malas nak work out...ternak je la lemak...

    ReplyDelete
  6. Tu ok lagi daripada orang yang sedar diri tembam setembam tembamnya tapi tak terdetik lagi nak workout.. Saya letteww.. Hahaha

    ReplyDelete
  7. workout ke photoshoot ? (ini bukan soalan tapi sindiran)

    ReplyDelete

ShopLinks

babab.net