BAWA ATUK JALAN-JALAN DI UDARA

Tempoh hari bawa atuk dengan nenek jalan jalan kat udara. Pada mulanya seronok sangat mereka. Tiap-tiap hari tanya. Lepas tu bimbang ta...


Tempoh hari bawa atuk dengan nenek jalan jalan kat udara. Pada mulanya seronok sangat mereka. Tiap-tiap hari tanya. Lepas tu bimbang takut kena tinggal flight masa hari kejadian. Dah masuk balai berlepas, masing masing muka gementar. 

Bila dah masuk perut kapal terbang baru terasa takut dia. Sepanjang perjalan dari kuala lumpur ke Terengganu, mulut nenek terkumat kamit mengucap syahadah sebab takut apa apa jadi. Yelah kes kapal terbang ni berleluasa tahun lepas. 


Sampai putih muka atuk, darah semua dah tak naik kat muka sebab takut. Nasib baik 55 minit ja dah sampai terengganu. Sebenarnya saya pun gementar. Nak nak time dia turun sikit. Memang tak boleh lelapkan mata.

Terima kasih Firefly, kami selamat sampai ke Terengganu. Muah sikit untuk Firefly.

You Might Also Like

4 comments

  1. wah pengalaman bawa atuk naik pesawat....mesti atuk dan nenek suka kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah abg arz. happy sngt depa. tapi tu lah. muka pun dah jadi putih sebab takut

      Delete
  2. Alhamdulillah syukur selamat sampai...

    ReplyDelete

ShopLinks

babab.net