Followers

AYAT BIASA PENOLAKAN DARI PEREMPUAN

Assalamualaikum. Kali ni nak tulis pasal perempuan sikit, walaupun diri sendiri juga perempuan, cuma nak bagitahu lelaki sikit tentang c...



Assalamualaikum. Kali ni nak tulis pasal perempuan sikit, walaupun diri sendiri juga perempuan, cuma nak bagitahu lelaki sikit tentang ciri ciri ayat penolakan dari perempuan. Penolakan tu dalam katogeri CINTA ok.
Biasalah perempuan ni satu makhluk yang cukup baik. Sedaya upaya dia akan mencuba untuk menjaga hati semua pihak. Perempuan akan pastikan tindakan nya cukup halus tapi hakikatnya tetap menyentap hati jejaka.

ok, senarai nya berbunyi macam ni.

1. Awak, saya belum bersedia nak bagi komitment untuk hubungan yang lebih jauh, kita kawan dulu ye awak.

2. Awak, saya nak habiskan belajar dulu baru nak fikir pasal hubungan ni semua.

3. Awak, saya tak cukup baik untuk awak, awk baik, awak boleh dapat yang lagi baik dari saya.

4. Kan lebih baik kalau hubungan suami isteri daripada hubungan kekasih ( tak 100% menolak, berharap yang lelaki tu sanggup terus masuk meminang)

5. Awak, saya suka awak, tapi ada lelaki yang dah lama tunggu saya, saya tak sampai hati nak kecewakan dia. Dia lebih awal berbanding awak.

Jadi, mahu apa lelaki ? lebih baik angkat kaki awal-awal. Tapi kalau kamu jenis tak mudah mengalah, usaha lagi, sebab hati perempuan ni cepat cair, cukup lelaki tunjuk kan sikap ambil berat, Itu pun dah cukup buat hati perempuan cair. Semoga berjaya kaum adam. kipidap all !

You Might Also Like

3 comments

  1. Saya pernah guna ayat yang no 4 tu.. Alhamdulillah lelaki tu dah jadi husband.. hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillahh. best kalau macam ni kan. tak payah sibuk bercinta. terus kawin je senang

      Delete
    2. alhamdulillahh. best kalau macam ni kan. tak payah sibuk bercinta. terus kawin je senang

      Delete

ShopLinks

babab.net