BREAKFAST WITH MY LITTLE KIDDO

Assalamualaikum dan selamat pagi dunia.  Apa apa pun kita mula dengan doa waktu pagi dulu. amin... Semenjak balik dari cuti m...

Assalamualaikum dan selamat pagi dunia. 

Apa apa pun kita mula dengan doa waktu pagi dulu.

amin...

Semenjak balik dari cuti midterm hari tu, aku macam terbiasa sarapan dengan telur. Sebab kat rumah ayah memang sarapan dengan telur. Aku sekali jadi terikut ikut. Campur dengan malas nak turun bawah cari makanan memandangkan aku tak rajin nak bersiap pagi pagi. *terok!

Selalunya aku akan goreng, buat telur halfcook ataupun buat omelet. Senang simple dan alhamdulillah kenyang sampai makan tengah hari. Hari tu duk goreng telur tetiba jadi macam ni. Lepas tu seronok pulak aku duk design baju gaun little kiddo ni. Timbul idea baru. Lepas ni boleh decorate sarapan jadi lawa. 


In shaa Allah lepas ni nak cuba cara pelbagai kan sarapan pagi supaya jadi lebih mengancam. Yang kesian nya kawan serumah aku. Depa tido lagi tapi hidung dah menangkap bau telur goreng ala ala macam macam bau enak yang disebuT. Padahal tengah tido tersedar dengan bau enak menusuk hidung, lepas tu buat kan perut rasa lapar. Hasilnya tengah hari aku dihujag berbagai soalan. "K. lela masak apa tadi ? bau macamm (keropok lekor, nasi goreng, fries) " macam macam bau hampa bagi. cakap je la lapar. Ada jugak " sapa masak pagi tadi ? bau datang dari mana tataw" Hah sudah lah aku yang kena.

You Might Also Like

0 comments

ShopLinks

babab.net