MAKANAN BILA LAPAR TENGAH MALAM.

Aku tak pasti makanan ni elok ke tak. Tapi biasa kan kita lapar tengah tengah malam. Tetiba lapar rasa nak makan. Kalau makan nasi rasa maca...

Aku tak pasti makanan ni elok ke tak. Tapi biasa kan kita lapar tengah tengah malam. Tetiba lapar rasa nak makan. Kalau makan nasi rasa macam berat sangat kan bila jam dah pukul 12 lebih. Tapi takkan nak buat kerja dengan perut kosong. Makin tak jadi kerja kalau macam tu.

Jadinya aku mengadu dekat housemate. "im hungry :( " Saja ja aku gedik merengek speaking. Dah terbiasa dah macam tu. "Tu ada roti masimo atas meja. kaya pun ada, amik la" yeeeyyyyy ! Terus bling bling mata aku. Ambil telur dua biji lepas buat scrambled egg. Syok uhh kalau kapit dengan roti, taruk sos dengan mayonis.


Yang ni ja sempat snap. Yang lain selamat dalam perut dan Alhamdulillah kenyang dengan rezeki Mu Ya Allah. Terima kasih untuk rezeki penolong ketika lapar dimalam hari.

You Might Also Like

2 comments

  1. Tengah lapar ni tengok pulak makanan macam ni memang menggoda

    ReplyDelete
  2. hehehe setiap rumah mmgh kena prepare roti/ biskut kan. just in case tengah malam lapau.

    ReplyDelete

ShopLinks

babab.net