[VIDEO] PENGALAMAN BACKPACKER DI PULAU PERHENTIAN

Assalamualaikum. Apa khabar semua? dah baca entry   Percutian Backpacker Ke Pulau Perhentian ?   Kalau belum boleh klik tajuk tu. Mema...


Assalamualaikum. Apa khabar semua? dah baca entry Percutian Backpacker Ke Pulau Perhentian ?  Kalau belum boleh klik tajuk tu. Memandangkan mood perhentian masih ada, aku up satu video sepanjang aku di perhentian. Boleh lah tengok tengok ya. Mana tahu nanti boleh masukkan pulau perhentian dalam bucketlist korang. Banyak lagi entry yang akan menyusul, tapi kite tengok video dulu la ya. 


Watch My Pulau Perhentian video. #leylagotravel. 

You Might Also Like

4 comments

  1. lela! macam tahu je akak nak p Pulau Perhentian. dah lama teringin. maybe tahun depan kot

    ReplyDelete
    Replies
    1. pi la kak amy. kalau nk p pulau lain boleh lela ikut. tpi perhentian dah pergi.mls nak repeat. bkn 4 mcm tu cun la pergi

      Delete
  2. Hi tumpang tanya. Edit video pakai apa ye?

    ReplyDelete

ShopLinks

babab.net