Followers

KALAU DAH JODOH

"Orang tua tua selalu pesan, kalau benci jangan terlalu benci nanti takut tersayang.  kalau sayang jangan terlalu sayang, takot...


"Orang tua tua selalu pesan, kalau benci jangan terlalu benci nanti takut tersayang. 
kalau sayang jangan terlalu sayang, takot nanti terbenci."

You Might Also Like

13 comments

  1. wah, lawa header dia. hehehehe..

    betul. kalau nak elak macam mana pun, kalau dah takdir kita dapat tu, akan dapat juga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kann. duk jauh mana pun, kalau dah jodoh jumpa juga kan

      Delete
  2. Dan.. Kalau syg.. Jangan terlalu syg.

    Sebab nanti akan terlalu kecewa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannn.risau jugak jadi macam ni nnti.kita sndiri yang sakit

      Delete
    2. Betul dik.. Kadang tu bila kita terlalu sayang dan cintakan seseorang, kite hanya igt org tu je sehinggakan lupa ttg Allah. Itu yg dpt ujian. Macam akk. Hahhaahaa

      Ujian itu mematangkan kita. ;p

      Delete
  3. Kalau bukan jodoh...sekuat mana pun ikatan akan terlerai jua. Redha

    ReplyDelete
  4. bak pantun melayu klasik,

    dulu parang sekarang besi
    dulu sayang sekarang benci.

    hehehe

    ReplyDelete
  5. Ada jodoh dari Allah... Ada jodoh dari syaitan... Kalu jodoh dari syaiton... Itu bukan jodoh... Itu bodoh namanya... Ha Ha Ha... Semoga bertemu jodoh till jannah ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannn . jngn dapat bodoh sudah. semoga sama2kita dapat jodoh ke jannah

      Delete
  6. Heehee. Agreed ! Kalau ada jodoh tercampak lah ke mana pun akan bersatu jugak. Gitu :D

    ReplyDelete

ShopLinks

babab.net