It cannot be denied that the fashion industry has grown these past few years putting focus on the Islamic community especially muslimah wome...

Assalamualaikum, Sepatutnya ada kerja kena siapkan, tapi update blog dulu. Ambil mood kata orang. Ok, sekarang nak cakap pasal Harum Mani...

Assalamualaikum dan selamat pagi dunia.  Apa apa pun kita mula dengan doa waktu pagi dulu. amin... Semenjak balik dari cuti m...

Assalamualaikum. Tak jawab dosa,kalau jawab ? Kalau jawab dapat pahala. Sengaja diberi salam dipermulaan bicara supaya dapat menambah pahala...

Kalau ikotkan sakit hati ni memang sakit. Tapi kena fikir dua tiga kali untuk bertindak. Sebabkan fikir dua tiga kali aku ibarat dipijak pij...

Aku tak pasti makanan ni elok ke tak. Tapi biasa kan kita lapar tengah tengah malam. Tetiba lapar rasa nak makan. Kalau makan nasi rasa maca...

Assalamualaikum. Ramai yang suka minum air roselle kan ? Ramai jugak yang tanam pokok roselle ni dekat kawasan rumah kan? Senang, bila ...

Dari kecil lagi aku memang simpan angan-angan nak pergi serata dunia. Memang aku kagum sangat bila tengok orang menjelajah ke negara luar...

Assalamualaikum peeps,  Sejak dua menjak ni kalau perasan dekat blog aswaleyladotcom ni ada pertukaran kata ganti nama. Sebelum ni kata g...

Giveaway Blogger Utara Bernilai RM500 | Blogger Utara adalah satu komuniti yang mengumpulkan blogger yang berada di utara semenanjung s...

ShopLinks

babab.net