Followers

SEMOGA AKU LEBIH POSITIF SEMESTER INI| Assalamualaikum . Aku rasa macam baru je sampai perlis tapi rupanya dah minggu ke-3 mula semeste...

CHINESE FOOD HALAL DI NEW HOLLYWOOD RESTAURANT IPOH | Assalamualikum.. Siapa kat sini jenis nak try semua jenis makanan tak kira bangsa a...

Assalamualaikum. Masih bersambung dengan cerita holiday di Perak. Nak habiskan semua entry secara tersusun. Malas la nak selit selit entry...

Assalamualaikum. Sebelum ni aku ada up entry backpacker ke Perak kan? Kan? Aku ada cakap kan bajet aku jimat sebab ada 1 rahsia kan. Haa n...

Assalamualaikum. Minggu lepas aku sempat backpacker konon nya ke Perak dan minggu ni baru boleh update sepenuhnya. Kenapa aku pilih backpa...

ShopLinks

babab.net