Followers

GAMBAR MAJLIS BERINAI IZARA AISYAH BERTEMAKAN BOLLYWOOD

Assalamualaikum.  Lama dah tak update pasal retis retis, tiba tiba hari ni update kan. Hehehe. Sebenarnya aku tertarik pada tema bollyw...

Assalamualaikum. 

Lama dah tak update pasal retis retis, tiba tiba hari ni update kan. Hehehe. Sebenarnya aku tertarik pada tema bollywood semasa majlis berinai Izara Aisyah ni. Cantik sangat pakai ala ala bollywood macam tu. Agak agak aku nanti boleh buat macam ni ke tak. Sebab biasa nya malam sebelum kawen mesti sibuk nak urus semua persiapan kan. Memang tak dan la, Lain la kalau banyak duit, kerja kerja lain semua orang lain yang setelkan. 

Apapun aku pun teringin jugak nak buat malam berinai macam ni. Tapi kita tengok masa dan bajet dulu la. Hhehehe. Acah nak kahwin dah padahal tak tahu kemana lagi. Bawah ni antara gambar gambar majlis berinai bertemakan bollywood semasa majlis Izara aisyah. Kalau ada yang nak buat macam ni, boleh la rujuk buat ala ala Izara Aisyah ni ya. 









Sumber gambar : facebook

Alaa tok ti lepas pregnant makin cantik berseri seri pulak kan. Tapi memang dah dari dulu lagi cantik kan. Dapat menantu pun cantik cun melecun. Taksabar nak tengok baby tok ti.

Lawa kan tema bollywood macam ni. Aku ni dah berangan rangan nak buat tema macam ni, Ke nak buat tema lain? Kena plan awal awal ni. Last sekali tema pijama je senang. Semua pakai pijama pun lawa jugak kan. Jimat bajet. muahahaaa.

Have a nice weekend guys. Bye.

GAMBAR MAJLIS BERINAI IZARA AISYAH BERTEMAKAN BOLLYWOOD

You Might Also Like

11 comments

  1. Replies
    1. kannn betul. tok ti tak pernah tak comel

      Delete
  2. Cantik...moga terus menikmati kebahagiaan dunia akhirat menjadi suamIsteri..

    ReplyDelete
  3. Tahniah izzara. Semoga berbahagia selalu. Tuan punya blog bila pula? Hehe. Just kidding

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe. tuan punya blog emmm emmmm sekolah lagi. hahahha. jgn risau nanti tuan punya blog kawen, konfem jemput kak ana

      Delete
  4. Comel tokti bergambar dgn bakal menantu

    ReplyDelete
  5. cantiknya izara...berseri2 tok Ti

    ReplyDelete

ShopLinks

babab.net