Assalamualaikum. Aku ni sekejap tenggelam sekejap timbul dalam dunia blogging ni. Bukan apa, banyak kerja yang nak kena settle.Ok, cuma al...

Assalamualaikum. Korang pernah dengar patawali tak ? tak pernah ? mulanya aku pun tak pernah dengar taw, lepas dengar pasal kopi milagro n...

Assalamualaikum. Nampak nya dah 5 hari kita jejakkan kaki ke 2017. Masa exam hari tu aku tulis tarikh dekat kertas jawapan 2016. Masih bel...

Assalamaualaikum. Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah final exam dah habis. Jadi bermula cuti semester yang tak berapa nak cuti sang...

Bila tengok gambar viral ni, stail betul mereka ni. Hebat hebat tak sedar ke akan menyusahkan banyak pihak kalau terjadi apa apa. Tak f...

ShopLinks

babab.net